Categorii

Stilul modern în designul interior

Destul de des putem observa cum oamenii confundă stilul modern cu cel contemporan. Și aceste două stiluri sunt complet diferite. Haideți să clarificăm ce înseamnă stilul modern, iar despre stilul contemporan puteți citi mai multe aici.

Decorăm casa de Crăciun. Trucuri pentru spații mici

Când spațiul este o problemă, asta nu înseamnă că locuința voastră nu poate să arate festiv de Crăciun sau sărbătorile de iarnă. De aceea ne-am gândit să venim cu câteva trucuri utile, care vă vor ajuta să decorați casa în spațiile cele mai neașteptate și să transformați atmosfera în una de sărbătoare.

Cum amenajăm un salon de rochii de mireasă

Industria organizatoare de evenimente de nunți s-a dezvoltat foarte rapid în ultima perioadă, iar astăzi clienții caută nu doar produsul de calitate (adică rochia de mireasă perfectă), dar și servicii de calitate.
Care sunt criteriile importante atunci când alegeți un design pentru salonul vostru de rochii de mireasă?

Stilul Pop Art în designul interior

Stilul Pop Art este un stil foarte jucăuș și colorat care astăzi și-a câștigat și mai mult popularitatea în amenajările de interior. Acest stil este inspirit din artele plastice din anii ’50 ai sec. XX-lea.

Profile decorative in interioare contemporane

Dacă în trecut, pereții și tavanele interioare erau placate cu profile modelate din gips, prelucrate manual, astăzi există o alternativă mult mai eficientă, atât din punct de vedere ca și cost, dar și de montaj – profilele din poliuretan.

Cum amenajăm biroul unui manager? Sfaturi și Idei

Proprietarii marilor companii sunt de regulă niște persoane ambițioase, organizate și cu o gandire creativă, de acceea designul biroului ar trebui să reflecte trăsăturile de caracter al persoanei care îl deține, dar în același timp să transmită un sentiment de stabilitate și prestigiu.

De ce ai nevoie de un brand? Puterea unui brand

Să presupunem că v-ați hotărât să deschideți o nouă locație, fie este un restaurant, hotel sau magazin. Iar prima întrebare care vă vine în minte este: Ce nume să aleg pentru viitorul brand? De ce am ales să ating acest subiect? Totul este destul de clar: dvs, ca viitorul proprietar al noii locații trebuie să țineți cont de toate detaliile care ar caracteriza viitorul brand: numele, logo-ul, serviciile, produsele, ambianța etc. Un brand puternic va conferi siguranța clienților, astfel va crește cererea pentru serviciile/produsele dvs.